2-exercise-1 - Copy

Osim što će redovita vježba poboljšati cjelokupno zdravlje, razviti mišiće i poboljšati fizički izgled, ta vrsta aktivnosti utječe i na naše raspoloženje. Tjelesne aktivnosti djeluju preventivno na pojave stresa. Vježbajte barem nekoliko puta na tjedan i otklonite stres! Razna istraživanja pokazuju kako kardiovaskularne vježbe mogu unaprijediti rad mozga. Hodate li svaki dan jedan kilometar, odabrali ste dobru aktivnost za spriječiti smanjivanje mozga, zaštitu memoriju i centra za učenje.Najočigledniji rezultat tjelovježbe je da ona sagorijeva kalorije po jednostavnoj formuli: što se više krećete, to više kalorija sagorijevate. Vježbanjem se borite protiv i kroničnih bolesti - aktivnom tjelovježbom utječete na održavanje normalne razine krvnog tlaka, a također održavate zdravu razinu kolesterola.

Grupne vježbe u wellnessu Murad uključene su u wellness karte. Izaberite svoju grupu!

aqua web

Aqua Aerobic

Zabavite se vježbajući u bazenu! Aqua Aerobic poboljšava tonus mišića, kondiciju, djeluje opuštajuće i poboljšava fizičko stanje. Idealan je za osobe koje imaju problema s celulitom jer utječe na ubrzanje mikrocirkulacije te  osobe koje žele reducirati prekomjernu tjelesnu težinu, a pritom se i zabaviti.

fat burn web

Fat Burning

Grupni trening idelan je za polaznike koji bi htjeli reducirati potkožno masno tkivo, a u isto vrijeme zadržati svoju mišićnu masu. Izmjenjuju se razne metode vježbanja koje će prije svega biti funkcionalne i zabavne, a istovremeno ćete poboljšati svoju izdržljivost i snagu.

medic gim web

Medicinska gimnastika

Medicinska gimnastika je sustav vježbi s fizioterapeutom za unapređenje zdravlja i rehabilitaciju osoba s ostećenjima i bolestima mišićno-koštanog, živčanog i krvožilnog sustava. Ukoliko vas bole vrat i leđa te osjećate umor, medicinska gimnastika je pravi izbor za Vas.

pilates web

Pilates

Pilates sustav vježbi kojim ćete istovremeno smanjiti stres i bolove u leđima, razviti snagu i fleksibilnost, ispraviti držanje tijela i istegnuti se. Kod pilates vježbi bitno je disanje u skladu s pokretima tijela, mehanika tijela, ravnoteža, koordinacija, pravilno pozicioniranje tijela, svijest o prostoru, snaga i fleksibilnost.

powermix web

Power Mix

Program oblikovanja tijela koristi u svom trenažnom procesu veliki broj različitih vježbi za pojedinu mišićnu skupinu. Radi se o grupnom treningu, koriste se razni rekviziti tipa pilates lopte, bućica od 1.i 2. kg., male lopte, štapovi, medicinke od 1. kg. Power Mix je intenzivni trening za oblikovanje tijela i jačanje snage.

trxweb

TRX

TRX je zabavan fitness rekvizit koji je namjenjen svima, kako i početnicima tako i iskusnim vježbačima sa dugogodišnjim iskustvom. Omogućuje izvođenje velikog broja funkcionalnih vježbi kojima ćete razviti snagu, fleksibilnost, izdržljivost, ravnotežu, stabilnost trbušnih i leđnih mišića, agilnost i čvrstoću zglobova.