Prednosti plivanja

Posted: Prosinac 22, 2015 By: Comment: 0

Plivanje je, sasvim sigurno, jedan od najzdravijih sportova. Plivanje utječe na izgled (poboljšava liniju), zdravlje (poboljšava kondiciju) i na psihu, jer većina nas veoma uživa u vodi (svi smo mi prvih devet mjeseci proveli plivajući). Ukoliko imate koji kilogram viška, zdravije je rješiti ga se plivanjem nego dijetom, uz to, plivanje je lakše i nosi manju mogućnost od ozljeda.

Plivati mogu sve osobe, neovisno o dobi ili težini. S obzirom da se plivanjem ne opterećuju zglobovi, a tijelo se nalazi u gotovo bestežinskom stanju, plivanje ne predstavlja napor organizmu, ali s druge strane je jedina aktivnost tijekom koje je svaki dio vašeg tijela aktivan. S obzirom da ne dolazi do stvaranja pritiska na zglobove, plivati mogu osobe svih uzrasta. Osobama treće dobi je plivanje odličan način rekreacije jer je u pokretu svaki dio tijela, a opet ne dolazi do stvaranja pritiska na nijednom dijelu tijela. Znanstvenici su otkrili da lagano plivanje ne mora nužno pomoći starijim osobama izgubiti na težini, ali te vježbe mogu premjestiti masnoću na druge dijelove tijela gdje ne ometa cirkulaciju krvi.

Ako ste više jutarnji tip i prakticirate plivanje u jutarnjim satima, stječete snagu za čitav dan. Večernje plivanje vam pomaže da se opustite i oslobodite stresa nakupljenog tijekom dana. Prije početka plivanja obavezno se zagrijte, bilo van bazena ili u bazenu laganom šetnjom kroz vodu. Plivajte pola sata bez prestanka tako da sami diktirate tempo. Bazen se grije na ugodnu temperaturu, tako da je i za vrijeme hladnijih dana ugodno plivati. Nema straha niti da ćete izaći s mokrom kosom jer je bazeni opskrbljen sušilima za kosu.

Voda u bazenu se redovito i strogo kontrolira. Troškovi ovog oblika rekreacije nisu veliki, pogotovo ako uzmete mjesečnu ili godišnju članarinu. Ukoliko je vaša koža normalna, višak klora u bazenskoj vodi neće je isušiti. Čak i ako vam je koža jako suha, ako se nakon bazena istuširate i nanesete kremu ili ulje za kožu, neće doći do isušivanja.

Aqua aerobic – vježbanje u vodi
Aqua aerobic, poznat još i kao aerobik u vodi, najnoviji je princip vježbanja prihvaćen u cijelom svijetu, a uključuje glazbu i tjelesnu aktivnost. Za ovakvo vježbanje u vodi nije potrebno znati plivati, a u njemu mogu sudjelovati ljudi različite tjelesne kondicije što je velika prednost ove aktivnosti. Trening je siguran i efikasan, a pruža dobru zabavu i osjećaj privatnosti prilikom vježbanja u grupi. Rezultati su vidljivi i u procesu uklanjanja celulita. Vježbe se izvode po svim dijelovima bazena, a instruktor se obično nalazi izvan bazena kako bi mogao pravilno demonstrirati vježbe i pravilno disanje. Osnovni izvor energije ovih vježbi su masne naslage u tijelu, tako da ćete jako brzo izgubiti višak kilograma.

AUTHOR

Murad Centar

All stories by: Murad Centar