sauna

Sauna ima najveći učinak u borbi protiv stresa, pospješuje znojenje i najbolji je način čišćenja tijela, ubrzava kože i pospješuje cirkulaciju limfe. Iako nije svemoćan lijek, sauna može organizam pripremiti na borbu s raznim bolestima. Stručnjaci navode kako se sluznice u dišnim putevima boravkom u sauni jačaju i postaju elastičnije. Osim toga, boravkom u saunama stvara se više antitijela kojima se borimo protiv bolesti. Tijekom samo 10-20 minuta provedenih u sauni, puls se povećava za 50-75%, što pruža skoro isti metabolički rezultat kao i fizičko vježbanje. Povećana srčana aktivnost je jednaka brzoj šetnji ili laganom trčanju. Zbog toga, sauna ima utjecaj i na krvni tlak, jer toplina izaziva širenje krvnih žila u koži i tako se povećava protok krvi. Povećava se cirkulacija, a zbog ubrzanog pulsa, hranjive tvari dopiru brže do površinskih tkiva, pri čemu je rezultat sjajna i zdrava koža. Kako koristiti saune? Savjetujemo postepeno povećavanje duljine boravka u saunama – od 10 do 25 minuta. Prije i nakon korištenja sauna preporučujemo da se otuširate. U sauni se gubi dosta tjelesne tekućine zato se preporučuje pijenje vode, biljnog čaja ili voćnog soka nakon sauna. Prepustite se svim učinkovitim svojstvima sauna i uživajte!

saunaa

Finska sauna ima temperaturu od 70 °C do 100°C, a vlažnost i dizanje temperature se postiže polijevanjem zagrijanog kamenja u peći saune. Turska sauna (parna kupelj) ima temperaturu od 40 °C do 60°C, ali je znatno veća vlaga koju stvaraju aromatizirane kapljice.

saunarelax

Opustite se u relax zoni sauna uz čaj po izboru. U sauni se gubi dosta tjelesne tekućine zato se preporučuje piti vodu ili biljni čaj nakon sauna. Želite li opustiti um i tijelo, a pritom tijelu priuštiti detoksifikaciju, prepustite se svim učinkovitim svojstvima sauna i uživajte!