TVOJ TRENER

Sportskom aktivnošću uveliko doprinosimo kvaliteti našeg duhovnog i fizičkog zdravlja. Redovito vježbanje u teretani jača mišiće, povećava snagu, jača zglobove i poboljšava cjelokupno zdravlje. Prednost vježbanja u teretani također je i  društvo ljudi koji vas potiču da ustrajete u vježbanju.

PRAVILA PONAŠANJA U FITNESSU

Fitness centar je prostor okupljanja mnogo osoba na jednom mjestu u isto vrijeme,

te zahtijeva primjenu pravila dobrog ponašanja, kako bi se ostvarilo zadovoljstvo vježbanja.

  • Prilikom ulaska u fitness prostor, svi članovi moraju nositi čistu sportsku odjeće i obuću, kako se ne bi unosila nečistoća u prostor za vježbanje. Nije dozvoljeno trenirati u cipelama, japankama i drugoj obući neprikladnoj za trening.

  • Molimo Vas da vodite računa o osobnoj higijeni (osobito o mirisnoj komponenti), kako bi atmosfera za vježbanje bila što ugodnija.

  • Obavezna je upotreba ručnika, prilikom svih oblika i načina vježbanja. Ako ste zaboravili ručnik, dužni ste ga iznajmiti na recepciji.

  • Nakon korištenja kardio sprava i trenanžera, obavezno je brisanje i dezinfekcija sprava i opreme, sa za to predviđenim sredstvima.

  • Nije dozvoljeno zauzimanje više sprava odjednom, niti sjedenje i odmaranje na spravi, već se ista nakon odrađene serije treba prepustiti drugima.

  • Slobodni utezi, klupice te ostali rekviziti, nakon vježbanja moraju biti vraćeni na za to predviđeno mjesto.

  • Nije dozvoljeno bacanje utega ili bučica na podlogu, jer stvara se buka koja ometa rad ostalih, i oštećuje se podloga i oprema.

  • Nije dopušteno unositi sportske torbe, vrećice ili slično, u prostor za vježbanje. Isti se moraju ostaviti u garderobi.

  • Nije dopušteno TRAJNO ostavljanje stvari u ormarićima, niti njihovo zaključavanje, ukoliko isti ormarić nemate u najmu.

  • Tijekom vježbanja poželjno je da mobiteli budu utišani, a ako se morate javiti, molimo Vas da izađete iz prostora za vježbanje, dok obavljate razgovor.

  • Za stvari i vrijednosti ostavljene u prostoru fitnessa, centar ne odgovara.

Hvala Vam za poštivanje pravila centra… želimo Vam ugodno vježbanje!

 

Poštovani članovi i korisnici Murad wellness i fitness centra, obavještavamo vas da se za izgubljeni ključ od ormarića u garderobi naplaćuje trošak u iznosu od 50,00 kuna, također za izgubljene nove članske iskaznice naplaćuje se trošak u iznosu od 50,00 kuna.

Zahvaljujemo na razumijevanju, Murad i Tvoj Trener d.o.o.

Exercise-Routine

Znate li zašto se čovjek nakon treninga osjeća sretno? Tajna je u utjecaju fizičke aktivnosti na endorfin, poznatijem kao ``hormon sreće``. Trening s utezima, pilates, aerobik, joga i istezanje su fantastične vježbe za snagu, fleksibilnost i upravljanje stresom. Međutim, aerobna tjelovježba, uključujući hodanje, trčanje, biciklizam i plivanje najučinkovitiji su u povećanju sinteze endorfina u mozgu. Optimalna količina vježbe potrebne kako bi se poboljšala sinteza endorfina u mozgu je 3 sata tjedno ili 30 minuta većinu dana u tjednu. Svakako, fizička aktivnost ne znači samo oslobađanje endorfina, već je dokazano i da je životni stil koji uključuje sport najzdravija opcija iz više razloga. Pravilno dozirano i sistematsko vježbanje dovodi do smanjenja rizika od kardiovaskularnih bolesti, smanjuje se arterijski pritisak i sve loše posljedice sjedilačkog načina života, a smanjuje se i rizik od oboljevanja od dijabetesa. Zato, krenimo vježbati!

2_

TRX Corner

TRX viseći trening je pristup treningu u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili što veći broj mišićnih skupina. Ovom vrstom treninga istovremeno razvijamo snagu, ravnotežu, fleksibilnost i čvrstoću zglobova.  U TRX treningu koriste se jednako gornji i donji dio tijela, a mišići core-a (trbuh i leđa) su pritom zategnuti tijekom izvođenja cijele vježbe. Opterećenje je uvijek vlastita težina, s tim da doziranje opterećenja određujemo sami. To znači da ćemo vježbajući ovu vrstu treninga u manje vremena, na prirodniji način postići željene rezultate.

3_

Osobni treninzi s trenerom

U teretani se može uzeti i sat vježbanja sa osobnim trenerom. Prednosti osobnog treninga su motivacija i odlična atmosfera, a sve pod stručnim vodstvom iskusnog trenera (profesori kineziologije) koji će za svakog pojedinca individualno dozirati opterećenje. Opasnost od ozljeda bit će svedena na minimum, a napredak će biti brz! Naši treneri uvijek su vam na raspolaganju želite li steći bolju kondiciju, učvrstiti tijelo ili povećati mišićnu masu. Želite li odraditi grupni trening s trenerom na TRX-u preporučamo grupu Kiklos.

1_

Grupne vježbe

Osim što će redovito vježbanje poboljšati cjelokupno zdravlje, razviti mišiće i poboljšati fizički izgled, ta vrsta aktivnosti utječe i na naše raspoloženje. Tjelesne aktivnosti djeluju preventivno na pojavu stresa. Vježbajte barem nekoliko puta na tjedan i otklonite stres! Razna istraživanja pokazuju kako kardiovaskularne vježbe kao što su pilates, aerobic i sl. mogu unaprijediti rad mozga. Hodate li svaki dan jedan kilometar, odabrali ste dobru aktivnost za spriječiti smanjivanje mozga, zaštitu memoriju i centra za učenje. Najočigledniji rezultat tjelovježbe je ona koja sagorijeva kalorije po jednostavnoj formuli: što se više krećete, to više kalorija sagorijevate, a najbolji i najzabavniji odabir takvih vježbi su upravo GRUPNE VJEŽBE. Vježbanjem se borite i protiv kroničnih bolesti – aktivnom tjelovježbom utječete na održavanje normalne razine krvnog tlaka, a također održavate zdravu razinu kolesterola.