Sportskom aktivnošću uveliko doprinosimo kvaliteti našeg duhovnog i fizičkog zdravlja. Redovito vježbanje u teretani jača mišiće, povećava snagu, jača zglobove i poboljšava cjelokupno zdravlje. Prednost vježbanja u teretani također je i  društvo ljudi koji vas potiču da ustrajete u vježbanju.

 

 

Poštovani članovi i korisnici Murad wellness i fitness centra, obavještavamo vas da se za izgubljeni ključ od ormarića u garderobi naplaćuje trošak u iznosu od 50,00 kuna, također za izgubljene nove članske iskaznice naplaćuje se trošak u iznosu od 50,00 kuna. Zahvaljujemo na razumijevanju, Murad Wellness i fitness centar

Exercise-Routine

Znate li zašto se čovjek nakon treninga osjeća sretno? Tajna je u utjecaju fizičke aktivnosti na endorfin, poznatijem kao ``hormon sreće``. Trening s utezima, pilates, aerobik, joga i istezanje su fantastične vježbe za snagu, fleksibilnost i upravljanje stresom. Međutim, aerobna tjelovježba, uključujući hodanje, trčanje, biciklizam i plivanje najučinkovitiji su u povećanju sinteze endorfina u mozgu. Optimalna količina vježbe potrebne kako bi se poboljšala sinteza endorfina u mozgu je 3 sata tjedno ili 30 minuta većinu dana u tjednu. Svakako, fizička aktivnost ne znači samo oslobađanje endorfina, već je dokazano i da je životni stil koji uključuje sport najzdravija opcija iz više razloga. Pravilno dozirano i sistematsko vježbanje dovodi do smanjenja rizika od kardiovaskularnih bolesti, smanjuje se arterijski pritisak i sve loše posljedice sjedilačkog načina života, a smanjuje se i rizik od oboljevanja od dijabetesa. Zato, krenimo vježbati!

ter5 web

Air Machine sprave

Teretana posjeduje Air-machine fitness sprave kojima otpor ne stvaraju utezi, već komprimirani zrak. Vježbe se izvode pravilno, kontrolirano, bez rizika, čak i kada se trebaju izvoditi brzo ili s većim otporom. Promjenu otpora možete učiniti bez silaska sa sprave: jednostavnim pritiskom na gumb, dok svaka sprava ima svoje računalo (Ergovision) na kojem korisnik može pratiti i povratne podatke koje pruža sprava: broj serija, ponavljanja, brzinu i domet pokreta, te uloženu snagu u watima.

trx

TRX Corner

TRX viseći trening je pristup treningu u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili što veći broj mišićnih skupina. Ovom vrstom treninga istovremeno razvijamo snagu, ravnotežu, fleksibilnost i čvrstoću zglobova.  U TRX treningu koriste se jednako gornji i donji dio tijela, a mišići core-a (trbuh i leđa) su pritom zategnuti tijekom izvođenja cijele vježbe. Opterećenje je uvijek vlastita težina, s tim da doziranje opterećenja određujemo sami. To znači da ćemo vježbajući ovu vrstu treninga u manje vremena, na prirodniji način postići željene rezultate.

ter trener web

Osobni treninzi s trenerom

U teretani se može uzeti i sat vježbanja sa osobnim trenerom. Prednosti osobnog treninga su motivacija i odlična atmosfera, a sve pod stručnim vodstvom iskusnog trenera (profesori kineziologije) koji će za svakog pojedinca individualno dozirati opterećenje. Opasnost od ozljeda bit će svedena na minimum, a napredak će biti brz! Naši treneri uvijek su vam na raspolaganju želite li steći bolju kondiciju, učvrstiti tijelo ili povećati mišićnu masu. Želite li odraditi grupni trening s trenerom na TRX-u preporučamo grupu Kiklos.